Home Office - czego potrzebujemy do pracy zdalnej?
Niespodziewanie pandemia wprowadziła wiele zmian w sytuacji zawodowej niejednego pracownika. Jedną z najczęstszych jest przejście na pracę zdalną. Wiąże się to przede wszystkim z potrzebą organizacji biura w domu. Aby stworzyć sobie przyjazną przestrzeń, będziemy potrzebować kilku niezbędnych rzeczy.
Komfort i wygoda domowego biura
Najważniejszy jest wybór odpowiedniego miejsca na home office, w którym będzie panowała względna cisza i będzie w nim można spokojnie pracować. Kiedy już dokonamy wyboru, trzeba nasz kąt odpowiednio wyposażyć. Odpowiednie meble, półki na dokumenty i segregatory oraz osobisty akcent, dzięki któremu będziemy się częściej uśmiechać. Może to być ulubiony kwiat w doniczce lub zdjęcie bliskich w pięknej ramce. Odpowiednie światło zapewni stylowa lampka na biurko LED.
Ergonomia i bezpieczeństwo
Biurko i wygodny fotel biurowy pomogą przetrwać długie godziny przed komputerem. Jeśli nie mamy możliwości zakupu lub wystarczająco dużo miejsca na wygodny fotel, można nabyć podpórkę pod plecy na fotel, która zwiększy komfort pracy. Podobnie podnóżek zapewni wygodne ustawienie. Pomoże zmniejszyć uczucie niewygody podczas siedzenia i ulży dolnej części kręgosłupa. Podstawa pod laptopa natomiast pomaga zapobiegać bólom mięśni i karku. Bardzo istotny dla ergonomii jest także wybór odpowiedniej klawiatury, myszki oraz podkładki pod mysz. Podpórka pod nadgarstek dopasowuje się do jego kształtu, dopełniając komfort użytkowania.
Organizacja dokumentów
Aby utrzymać podczas pracy zdalnej porządek w dokumentach i łatwo było odnaleźć, co nam w danej chwili jest potrzebne, warto zainwestować w dobrej jakości segregatory, koszulki, ofertówki, teczki i pudełka do archiwizacji dokumentów. Elegancka harmonijkowa teczka na dokumenty, nie tylko pięknie się prezentuje, ale ułatwia odnalezienie zawartości. Pudła archiwizujące przydadzą się na rzadziej potrzebne papiery. Duży wybór przekładek do segregatora ułatwi utrzymanie w dokumentach porządku i przejrzystości.
Niezbędne urządzenia
Niekiedy rodzaj pracy wymaga zakupienia kilku urządzeń do domowego biura. Kiedy potrzebujemy coś wydrukować oprócz drukarki, przyda się papier ksero w dobrej cenie oraz tusz lub toner do drukarki. Aby wydruk uchronić przed zniszczeniem, można użyć laminatora i specjalnej do niego foli do laminacji. Obecne regulacje prawne dotyczące RODO wymagają ochrony danych osobowych klientów, dlatego niezbędna może się okazać niszczarka dokumentów. Dzielą się między innymi na kilka klas tajności, ilość kartek, które można jednocześnie niszczyć oraz wielkość kosza na ścinki.
Do wideokonferencji i rozmów
Większość firmowych spotkań przenosi się do aplikacji takich jak Teams lub Skype. Żeby nas dobrze widziano, potrzebna będzie w home office dobrej rozdzielczości kamera internetowa, na przykład firmy Logitech. Do rozmów telefonicznych znakomicie sprawdzą się słuchawki Jabra, w wielu wariantach, w wersji przewodowej lub bezprzewodowej. Firma Jabra oferuje również bardzo dobrej jakości głośniki i zestawy głośnomówiące, które nie zawiodą nas podczas ważnego spotkania w naszym domowym biurze.
Przydatne artykuły biurowe pod ręką
Oczywiście w żadnym biurze, także domowym nie może zabraknąć niezawodnych długopisów, zeszytów, notatników, organizerów, zszywaczy, kopert, kolorowych karteczek samoprzylepnych, klejów, taśmy samoprzylepnej i wygodnych podajników, które są niezwykle przydatne i bardzo ułatwiają pracę w każdym miejscu. Tak uzbrojeni przetrwamy w naszym home office każdą pandemię.
Porządki i dezynfekcja
Domowe biuro, choćby najmniejsze powinno być utrzymane w nienagannym porządku. Dlatego przydadzą się ściereczki do kurzu z mikrofibry oraz odpowiednie środki czystości do sprzętu biurowego jak płyny, pianki oraz sprężone powietrze. O jakość powietrza w pomieszczeniu może zadbać oczyszczacz powietrza.
Przerwa na kawę lub herbatę
Żadne biuro nie obejdzie się bez zaplecza kuchennego. Kawa lub aromatyczna herbata uprzyjemni chwile przed komputerem i nawilży gardło podczas długich telekonferencji. Ciasteczko do kawy od czasu do czasu również nie zaszkodzi. Jak widzimy, praca zdalna może być całkiem przyjemna. Bez względu na to czy przyszło nam pracować w home office, czy codziennie podążamy do biura nieco dalej, życzymy wszystkim pracującym zdrowia i odporności każdego dnia.
SEGREGATORY
-
Esselte Segregator A5 z 2 kółkami, grzbiet 40 mm, niebieski, 47685
Oceniono 4.63 na 513,84 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Office Products Segregator Officer z szyną, PP, A4/55mm, szary
Oceniono 4.58 na 514,03 zł8,34 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Office Products Segregator Officer z szyną, PP, A4/55mm, fioletowy
Oceniono 4.44 na 58,16 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Esselte Segregator Vivida PLUS, A4, szer. 80mm, żółty, 624076
Oceniono 4.95 na 524,37 zł z VAT Dodaj do koszyka
KOSZULKI
-
Donau Koszulki na dokumenty, PP, A4, krystal, 40mikr., kolorowy brzeg – zielony, 100szt.
Oceniono 4.84 na 527,04 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Donau Koszulki na dokumenty, PP, A4, krystal, 40mikr., kolorowy brzeg – czerwony, 100szt.
Oceniono 4.81 na 540,18 zł27,04 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Donau Koszulki na katalogi, PP, A4, krystal, 170mikr.
Oceniono 4.32 na 55,69 zł2,42 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Donau Koszulki na płyty CD/DVD, PP, A4, groszkowe, 160mikr.
Oceniono 4.95 na 54,74 zł3,62 zł z VAT Dodaj do koszyka
TECZKI I SKOROSZYTY
-
Office Products Teczka Z Gumką Karton A4 300gsm 3 skrzydłowe Niebieska
Oceniono 4.42 na 52,58 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Biurfol SPP-00 Skoroszyt Miękki Wpinany PP A4 Zielony SPP-02-02
Oceniono 4.47 na 50,62 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Esselte Deska z klipem i okładką A4, niebieski, 56045
Oceniono 4.54 na 523,32 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Office Products Teczka Ofertowa Pp A4 520mikr 10 Koszulek Czerwona
Oceniono 5.13 na 57,05 zł6,36 zł z VAT Dodaj do koszyka
POJEMNIKI NA DOKUMENTY
-
Promocja!
Q-Connect Pojemnik na dokumenty, karton, otwarte, A4/80mm, zielone
Oceniono 4.67 na 55,23 zł4,48 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Han Pojemnik na teczki zawieszkowe Swing, polistyren, A4, niebieski
Oceniono 5.08 na 582,00 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Donau Pojemnik na dokumenty, karton, ścięty, A4/80mm, lakierowany, niebieski
Oceniono 4.28 na 58,51 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Donau Pojemnik na dokumenty, PP, A4/75mm, czarny
Oceniono 4.86 na 535,94 zł17,10 zł z VAT Dodaj do koszyka
ZSZYWACZ BIUROWY
-
Leitz Zszywacz średni, metalowy, jasnoniebieski, 10 lat gwarancji, 30 kartek, 55020030
Oceniono 4.25 na 593,51 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Kangaro Zszywacz Ds 23s15 Fl Zszywa Do 120 Kartek Mix Kolorów
Oceniono 4.42 na 5226,24 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Kangaro Zszywacz Le 10fr Zszywa Do 20 Kartek Zielony
Oceniono 3.21 na 546,72 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Rapid Zszywacz HS Supreme Omnipress SO30c biało-różowy, 5 lat gwarancji, 30 kartek, 5000551
Oceniono 5.01 na 5110,69 zł z VAT Dodaj do koszyka
PRZYBORNIK NA BIURKO
-
Donau Stojak Na Wizytówki Polistyren Przeźroczysty
Oceniono 4.24 na 57,31 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Donau Przybornik Na Biurko Classic Vii Przeźroczysty
Oceniono 3.16 na 562,21 zł38,74 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Donau Przybornik Na Biurko Z Jeżem Duży Dymny
Oceniono 4.68 na 521,23 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Donau Przybornik Na Biurko Z Jeżem Duży Przeźroczysty
Oceniono 4.5 na 531,86 zł21,23 zł z VAT Dodaj do koszyka
HERBATA
-
Herbata Teekanne Green Tea Zielona 20 Kopert
Oceniono 4.39 na 56,77 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Herbata Zielona Z Cytryną W Kopertach 20 Szt Zauberer Belin
Oceniono 4.99 na 55,54 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Promocja!
Herbata Zielona Grejpfrutowa 20 Torebek Malwa
Oceniono 4.58 na 56,49 zł4,98 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Herbata Zielona Z Cytryną 20 Torebek Malwa
Oceniono 4.72 na 55,99 zł4,83 zł z VAT Dodaj do koszyka
DŁUGOPISY ŻELOWE
-
2162642 Długopis żelowy S-GEL METAL 0,7 SHARPIE niebieski wkład
13,86 zł z VAT Dodaj do koszyka -
2162647 Długopisy żelowe (4 szt.) S-GEL FASHION na blistrze (wkład: 2x czarny, 2x niebieski) Sharpie
25,73 zł z VAT Dodaj do koszyka -
2162641 Długopis żelowy S-GEL FASHION 0,7 SHARPIE niebieski wkład
8,16 zł z VAT Dodaj do koszyka -
2162644 Długopisy żelowe (2 szt.) S-GEL METAL na blistrze wkład niebieski Sharpie + 2 wkłady gratis
24,28 zł z VAT Dodaj do koszyka
FOTELE BIUROWE
-
Fotel Biurowy Office Products Corfu Czarny
Oceniono 3.07 na 5600,56 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Fotel Biurowy Office Products Rhodos Czarny
Oceniono 3.78 na 5479,99 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Fotel Biurowy Office Products Crete Czarny
Oceniono 3.69 na 5555,05 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Fotel Biurowy Office Products Tenerife Czarny
Oceniono 3.78 na 5737,17 zł z VAT Dodaj do koszyka
ERGONOMIA
-
Cep Podkładka Na Biurko Ice 65.6×44.8cm Transparentna Niebieska
Oceniono 4.82 na 5167,41 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Promocja!
Q-Connect Mata Pod Krzesło Na Podłogi Twarde 134x115cm Kształt T
Oceniono 5.1 na 5216,52 zł192,83 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Q-Connect Mata Pod Krzesło Na Podłogi Twarde 150x120cm Prostokątna
Oceniono 5.03 na 5351,94 zł257,74 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Promocja!
Q-Connect Mata Pod Krzesło Na Podłogi Twarde 120x90cm Prostokątna
Oceniono 4.65 na 5241,80 zł172,74 zł z VAT Dodaj do koszyka
KLAWIATURY, MYSZY I AKCESORIA KOMPUTEROWE
-
Red Fighter H4 słuchawki bezprzewodowe dla gracza 2.4Ghz regulacja głośności czarno czerwona podświetlona USB dongle
324,94 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Red Fighter K2 klawiatura CZ SK do gry podświetlona rodzaj przewodowa USB czarna wymienna podkładka pod nadgarstek stand d
132,97 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Defender głośnik G14 Li Ion 1.0 7W czarny regulacja głośności BT 5.0 TWS IP66 z głośnikiem pasywnym 50Hz20kHz
96,43 zł z VAT Dodaj do koszyka -
Redragon Placet Gaming Headset słuchawki z mikrofonem regulacja głośności czarna 2x 3.5 mm jack + USB
117,99 zł z VAT Zapytaj o dostępność
NISZCZARKI DOKUMENTÓW
-
Zestaw Office Kit Peach Pbp200 4in1 Niszczarka Laminator Trymer Oraz Folia Do Laminacji
Oceniono 3.2 na 5274,40 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Rexel Niszczarka Promax RES823, paski (P-2), 8 kartek, 23 l kosz, 2101338A
Oceniono 3.48 na 5524,71 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Rexel Niszczarka ProStyle+ 12, konfetti (P-4), 12 kartek, 20 l kosz, 2102563EU
Oceniono 4.87 na 5699,00 zł z VAT Zapytaj o dostępność -
Rexel Niszczarka Promax RSX1538, konfetti (P-4), 15 kartek, 38 l kosz, 2101070A
Oceniono 4.29 na 52 206,64 zł z VAT Zapytaj o dostępność