Gwarancja i serwis
2×3 – tablice interaktywne, magnetyczne, suchościeralne, flipcharty, stoliki, stojaki prezentacyjne
Serwis gwarancyjny: 2×3 S.A. ul. Słoneczna 3, 73-231 Krzęcin tel. (95) 765 19 49 e-mail: reklamacje@2×3.pl www.2×3.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu, po uprzednim zgłoszeniu reklamacji na e-mail lub fax.
AverMedia – podświetlarki, wizualizery
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
AVERS – ekrany
Serwis gwarancyjny: AVERS Screens Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 424A 05-800 Pruszków tel. (22) 759 71 92 e-mail: [email protected] www.avers.com.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
AVTEK – piloty do prezentacji, ekrany elektryczne
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.
BENQ – projektory
Serwis gwarancyjny: LetMeRepair Polska Sp. z o.o. ul. Częstochowska 140 62-800 Kalisz infolinia: 801 551 251 tel. (62) 766 77 71 e-mail: [email protected] www.letmerepair.com
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.
Black Point – tonery, tusze, taśmy
Serwis gwarancyjny: Black Point S.A. ul. Atramentowa 5, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce infolinia: 800 166 054 tel. (71) 338 68 53 e-mail: [email protected] www.blackpoint.p
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie przez infolinię.
BROTHER – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, materiały eksploatacyjne
Serwis gwarancyjny: BLASC Sp. z o.o. ul. Racławicka 146 02-117 Warszawa tel. (22) 462 84 40 e-mail: [email protected] www.blasc.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Canon – drukarki, skanery, faksy, urządzenia wielofunkcyjne, tonery i tusze
Serwis gwarancyjny: F.H.U. Fis-Komp ul. Wolska 84/86 01-141 Warszawa tel. (22) 632 14 93 e-mail: [email protected] www.fiskomp.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Canon – aparaty fotograficzne
Serwis gwarancyjny: Centrum Serwisowo-Informacyjne Foto i Video ul. Żytnia 15 01-014 Warszawa tel. (22) 379 20 90 e-mail: [email protected] www.e-csi.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Casio – projektory, drukarki etykiet, kalkulatory
Serwis gwarancyjny: ZIBI S.A. (Serwis centralny) ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew tel. (46) 86 20 129 www.zibi.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
CITIZEN – kalkulatory
Serwis gwarancyjny: ZIBI S.A. (Serwis centralny) ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew tel. (46) 86 20 129 www.zibi.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
DAHLE – niszczarki, giltotyny, trymery, laminatory
Serwis gwarancyjny: GDD sp. j. ul. Konstruktorska 9 02-673 Warszawa tel. (22) 566 77 20 23 e-mail: [email protected] www.gdd.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
DYMO – drukarki etykiet, wagi
Serwis gwarancyjny: Dymo www.dymo.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji przez stronę www.
EPSON – projektory
Serwis gwarancyjny: Comp S.A. ul. Jutrzenki 116 02-230 Warszawa tel. 22 465 09 99 e-mail: [email protected] www.serwisepson.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Fellowes – niszczarki, bindownice, laminatory, gilotyny, trymery
Serwis gwarancyjny: Fellowes Polska S.A. ul. Bandurskiego 94 05-270 Marki tel. (22) 205 21 00 e-mail: [email protected] www.fellowes.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji za pośrednictwem formularza na stronie www.
GBC – niszczarki, bindownice, laminatory
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Logistyczna 4 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce tel: 71 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Osobiste przekazanie lub wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Glover – liczarki
Serwis gwarancyjny: Biuronet – Serwis ul. Kościuszki 82 30-114 Kraków tel. (12) 427 31 58 w.13 e-mail: [email protected] www.biuronet.krakow.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Hewlett Packard (HP) – drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, komputery, notebooki
Serwis gwarancyjny: Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o. Warszawa tel. (22) 56 66 000 tel. (22) 58 34 373 www.hp.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
HSM – niszczarki
Serwis gwarancyjny: HSM Polska Sp. z o.o. ul. Emaliowa 28 02-295 Warszawa tel. (022) 609 70 70 e-mail: [email protected] www.hsmpolska.com
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub faksem.
KOBRA – niszczarki
Serwis gwarancyjny: Argo S.A. ul. Krynicka 1 80-393 Gdańsk tel. (58) 55 43 700 e-mail: [email protected] www.argo.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
LEITZ – bindownice, laminatory
Serwis gwarancyjny: Firma Skrzypczak ul. Pruszkowska 19/21 02-119 Warszawa tel. (22) 652 38 60 e-mail: [email protected] www.skrzypczak.com.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
LEXMARK – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne
Serwis gwarancyjny: COMP S.A. ul. Jagiellońska 78 03-301 Warszawa tel. (22) 485 09 99 e-mail: [email protected] www.comp.com.pl
Wymagane dokumenty: formularz zgłoszeniowy, karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Logitech – akcesoria komputerowe
Serwis gwarancyjny: FixIT S.A. ul. Szymonowica 85 30-396 Kraków tel. (12) 25 44 039 e-mail: [email protected] www.fixit.pl
Wymagane dokumenty: formularz zgłoszeniowy, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Mustek – skanery
Serwis gwarancyjny: FixIT S.A. ul. Szymonowica 85 30-396 Kraków tel. (12) 25 44 039 e-mail: [email protected] www.fixit.pl
Wymagane dokumenty: formularz zgłoszeniowy, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
NOBO – rzutniki, ekrany, tablice
Serwis gwarancyjny: AGD Serwis os. Kolorowe 10 paw.3 31-968 Kraków tel. (12) 644 23 90 e-mail: [email protected] www.arconet.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
NOBO – projektory, wskaźniki laserowe, piloty do prezentacji, ekrany elektryczne
Serwis gwarancyjny: ELSER s.c. ul. Platynowa 8 00-808 Warszawa tel. (22) 620 12 54 e-mail: [email protected]
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
OKI – drukarki, materiały eksploatacyjne
Serwis gwarancyjny: OKI Europe Ltd ul. Domaniewska 42 02-672 Warszawa tel. (22) 448 65 00 e-mail: [email protected] www.oki.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Panasonic – telefony, faksy, drukarki, projektory
Serwis gwarancyjny: Firma Ficek Anna ul. Domańskiego 1 44-102 Gliwice tel. (32) 330 49 14 e-mail: [email protected] www.ficek.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Plustek – skanery
Serwis gwarancyjny: Multimedia Vision ul. Emaliowa 28 02-295 Warszawa infolinia: 801 080 221 tel. (22) 338 90 30 e-mail: [email protected] www.mmv.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji za pośrednictwem formularza na stronie www.
QOMO – tablice interaktywne
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub mailem.
REXEL – niszczarki, bindownice, laminatory, trymery, gilotyny
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Logistyczna 4 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce tel: 71 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
SAMSUNG – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, dyski twarde, tonery
Serwis gwarancyjny: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. ul. Szturmowa 2a 02-678 Warszawa infolinia: 801 172 678 tel. (22) 607 93 33 www.samsung.com
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
SANYO – projektory
Serwis gwarancyjny: Centrum Serwisowo-Informacyjne Foto i Video ul. Żytnia 15 01-014 Warszawa tel. (22) 379 20 90 e-mail: [email protected] www.e-csi.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
SentrySafe – sejfy
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.
SIEMENS – telefony
Serwis gwarancyjny: Panasim s.c. ul. Krowoderska 77 31-158 Kraków tel. (12) 633 28 25 e-mail: [email protected]
Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
Vector – kalkulatory
Serwis gwarancyjny: ZIBI S.A. (Serwis centralny) ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew tel. (46) 86 20 129 www.zibi.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.
ViviTek – projektory
Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: [email protected] www.vidis.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.
Wallner – niszczarki, bindownice, laminatory, trymery, gilotyny
Serwis gwarancyjny: Argo S.A. ul. Krynicka 1 80-393 Gdańsk tel. (58) 55 43 700 e-mail: [email protected] www.argo.pl
Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.