Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty, które możesz kupić przez AliBiuro, sprowadzamy bezpośrednio od producentów lub oficjalnych dystrybutorów konkretnych marek. Wszystkie artykuły i urządzenia dostępne w naszym asortymencie objęte są gwarancją producencką. Wierzymy, że jest to sprzęt najwyższej jakości i niezawodny. Jeśli jednak chciałbyś, aby producent sprawdził stan zakupionego przez Ciebie produktu, skorzystaj z poniższych formularzy lub skontaktuj się z nami. Lista autoryzowanych serwisów gwarancyjnych:
Wyślij zgłoszenie »
2×3 – tablice interaktywne, magnetyczne, suchościeralne, flipcharty, stoliki, stojaki prezentacyjne

Serwis gwarancyjny: 2×3 S.A. ul. Słoneczna 3, 73-231 Krzęcin tel. (95) 765 19 49 e-mail: reklamacje@2×3.pl www.2×3.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu, po uprzednim zgłoszeniu reklamacji na e-mail lub fax.

Wyślij zgłoszenie »
AverMedia – podświetlarki, wizualizery

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
AVERS – ekrany

Serwis gwarancyjny: AVERS Screens Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 424A 05-800 Pruszków tel. (22) 759 71 92 e-mail: avers@aversscreens.eu www.avers.com.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
AVTEK – piloty do prezentacji, ekrany elektryczne

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.

Wyślij zgłoszenie »
BENQ – projektory

Serwis gwarancyjny: LetMeRepair Polska Sp. z o.o. ul. Częstochowska 140 62-800 Kalisz infolinia: 801 551 251 tel. (62) 766 77 71 e-mail: info@letmerepair.pl www.letmerepair.com

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.

Wyślij zgłoszenie »
Black Point – tonery, tusze, taśmy

Serwis gwarancyjny: Black Point S.A. ul. Atramentowa 5, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce infolinia: 800 166 054 tel. (71) 338 68 53 e-mail: serwis@blackpoint.pl www.blackpoint.p

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie przez infolinię.

Wyślij zgłoszenie »
BROTHER – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, materiały eksploatacyjne

Serwis gwarancyjny: BLASC Sp. z o.o. ul. Racławicka 146 02-117 Warszawa tel. (22) 462 84 40 e-mail: biuro@blasc.pl www.blasc.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Canon – drukarki, skanery, faksy, urządzenia wielofunkcyjne, tonery i tusze

Serwis gwarancyjny: F.H.U. Fis-Komp ul. Wolska 84/86 01-141 Warszawa tel. (22) 632 14 93 e-mail: biuro@fiskomp.pl www.fiskomp.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Canon – aparaty fotograficzne

Serwis gwarancyjny: Centrum Serwisowo-Informacyjne Foto i Video ul. Żytnia 15 01-014 Warszawa tel. (22) 379 20 90 e-mail: info@e-csi.pl www.e-csi.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Casio – projektory, drukarki etykiet, kalkulatory

Serwis gwarancyjny: ZIBI S.A. (Serwis centralny) ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew tel. (46) 86 20 129 www.zibi.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
CITIZEN – kalkulatory

Serwis gwarancyjny: ZIBI S.A. (Serwis centralny) ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew tel. (46) 86 20 129 www.zibi.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
DAHLE – niszczarki, giltotyny, trymery, laminatory

Serwis gwarancyjny: GDD sp. j. ul. Konstruktorska 9 02-673 Warszawa tel. (22) 566 77 20 23 e-mail: gdd@gdd.pl www.gdd.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
DYMO – drukarki etykiet, wagi

Serwis gwarancyjny: Dymo www.dymo.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji przez stronę www.

Wyślij zgłoszenie »
EPSON – projektory

Serwis gwarancyjny: Comp S.A. ul. Jutrzenki 116 02-230 Warszawa tel. 22 465 09 99 e-mail: epson_serwis@comp.com.pl www.serwisepson.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Fellowes – niszczarki, bindownice, laminatory, gilotyny, trymery

Serwis gwarancyjny: Fellowes Polska S.A. ul. Bandurskiego 94 05-270 Marki tel. (22) 205 21 00 e-mail: serwis@fellowes.pl www.fellowes.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji za pośrednictwem formularza na stronie www.

Wyślij zgłoszenie »
GBC – niszczarki, bindownice, laminatory

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Logistyczna 4 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce tel: 71 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Osobiste przekazanie lub wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Glover – liczarki

Serwis gwarancyjny: Biuronet – Serwis ul. Kościuszki 82 30-114 Kraków tel. (12) 427 31 58 w.13 e-mail: serwis@biuronet.krakow.pl www.biuronet.krakow.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Hewlett Packard (HP) – drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, komputery, notebooki

Serwis gwarancyjny: Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o. Warszawa tel. (22) 56 66 000 tel. (22) 58 34 373 www.hp.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
HSM – niszczarki

Serwis gwarancyjny: HSM Polska Sp. z o.o. ul. Emaliowa 28 02-295 Warszawa tel. (022) 609 70 70 e-mail: serwis@hsmpolska.com www.hsmpolska.com

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub faksem.

Wyślij zgłoszenie »
KOBRA – niszczarki

Serwis gwarancyjny: Argo S.A. ul. Krynicka 1 80-393 Gdańsk tel. (58) 55 43 700 e-mail: dziomkowska@argo.pl www.argo.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
LEITZ – bindownice, laminatory

Serwis gwarancyjny: Firma Skrzypczak ul. Pruszkowska 19/21 02-119 Warszawa tel. (22) 652 38 60 e-mail: biuro@skrzypczak.com.pl www.skrzypczak.com.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
LEXMARK – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne

Serwis gwarancyjny: COMP S.A. ul. Jagiellońska 78 03-301 Warszawa tel. (22) 485 09 99 e-mail: lexmark_serwis@comp.com.pl www.comp.com.pl

Wymagane dokumenty: formularz zgłoszeniowy, karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Logitech – akcesoria komputerowe

Serwis gwarancyjny: FixIT S.A. ul. Szymonowica 85 30-396 Kraków tel. (12) 25 44 039 e-mail: logitech@fixit.pl www.fixit.pl

Wymagane dokumenty: formularz zgłoszeniowy, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Mustek – skanery

Serwis gwarancyjny: FixIT S.A. ul. Szymonowica 85 30-396 Kraków tel. (12) 25 44 039 e-mail: logitech@fixit.pl www.fixit.pl

Wymagane dokumenty: formularz zgłoszeniowy, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
NOBO – rzutniki, ekrany, tablice

Serwis gwarancyjny: AGD Serwis os. Kolorowe 10 paw.3 31-968 Kraków tel. (12) 644 23 90 e-mail: agd.serwis@arconet.pl www.arconet.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
NOBO – projektory, wskaźniki laserowe, piloty do prezentacji, ekrany elektryczne

Serwis gwarancyjny: ELSER s.c. ul. Platynowa 8 00-808 Warszawa tel. (22) 620 12 54 e-mail: serwis@elser.com.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
OKI – drukarki, materiały eksploatacyjne

Serwis gwarancyjny: OKI Europe Ltd ul. Domaniewska 42 02-672 Warszawa tel. (22) 448 65 00 e-mail: tech@oki.com.pl www.oki.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Panasonic – telefony, faksy, drukarki, projektory

Serwis gwarancyjny: Firma Ficek Anna ul. Domańskiego 1 44-102 Gliwice tel. (32) 330 49 14 e-mail: serwis@ficek.com.pl www.ficek.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Plustek – skanery

Serwis gwarancyjny: Multimedia Vision ul. Emaliowa 28 02-295 Warszawa infolinia: 801 080 221 tel. (22) 338 90 30 e-mail: serwis@mmv.pl www.mmv.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji za pośrednictwem formularza na stronie www.

Wyślij zgłoszenie »
QOMO – tablice interaktywne

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub mailem.

Wyślij zgłoszenie »
REXEL – niszczarki, bindownice, laminatory, trymery, gilotyny

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Logistyczna 4 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce tel: 71 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
SAMSUNG – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, dyski twarde, tonery

Serwis gwarancyjny: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. ul. Szturmowa 2a 02-678 Warszawa infolinia: 801 172 678 tel. (22) 607 93 33 www.samsung.com

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
SANYO – projektory

Serwis gwarancyjny: Centrum Serwisowo-Informacyjne Foto i Video ul. Żytnia 15 01-014 Warszawa tel. (22) 379 20 90 e-mail: info@e-csi.pl www.e-csi.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
SentrySafe – sejfy

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.

Wyślij zgłoszenie »
SIEMENS – telefony

Serwis gwarancyjny: Panasim s.c. ul. Krowoderska 77 31-158 Kraków tel. (12) 633 28 25 e-mail: panasim@pro.onet.pl

Wymagane dokumenty: dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
Vector – kalkulatory

Serwis gwarancyjny: ZIBI S.A. (Serwis centralny) ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew tel. (46) 86 20 129 www.zibi.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.

Wyślij zgłoszenie »
ViviTek – projektory

Serwis gwarancyjny: ViDiS S.A. ul. Grabiszyńska 241 D 53-234 Wrocław tel. (71) 33 880 20 e-mail: serwis@vidis.pl www.vidis.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie lub e-mailem.

Wyślij zgłoszenie »
Wallner – niszczarki, bindownice, laminatory, trymery, gilotyny

Serwis gwarancyjny: Argo S.A. ul. Krynicka 1 80-393 Gdańsk tel. (58) 55 43 700 e-mail: dziomkowska@argo.pl www.argo.pl

Wymagane dokumenty: karta gwarancyjna, dowód zakupu Procedura przekazania sprzętu: Wysyłka kurierem na koszt serwisu po uprzednim zgłoszeniu reklamacji telefonicznie.